Хлопцям з німецького uber-тюнінгового ательє 9ff соромно було за непристойно низький рівень потужності вітчизняного суперкару Porsche GT3 і аби не ганьбитись їм довелось врятувати честь компанії та країни. Отже, швидкості у 407.7 км на годину, потужності в 973 к.с. та 964 Нм крутного моменту, які видає стандартний варіант 9ff GT9 (його створено на базі Porsche GT3), було очевидячки замало і завдяки кільком змінам в електронному блоці керування та незначному підвищенню тиску в системі нагнітання вистачило для того, щоб 4.2-літровий рядний 6-циліндровий силовий агрегат тепер видавав 1 120 к.с. та 1 049 Нм.
Малесенький дах, подовжений кузов та роздуті крила залишаться незмінними і до них приєднаються нові радіаторна решітка, спліттер, повітрозбірники системи охолодження гальм, повітрозбірник на даху та нове крило.